19 Haziran 2010 Cumartesi

bu hediyeler kaçmaz:http://diloshlahayat.blogspot.com/2010/06/hediyem-var.html







14 Haziran 2010HEDİYEM VAR



HERKESE SELAM

Yeni bir başlangıca bu güzel hediyelerle başlamak istedim.

Bloğum henüz çok yeni mini bir bebe daha...

Hediyelere gelince ben karar veremedim hangisi olsun diye ?

Sizce hangileri olsun ayakkabı ve çantamı? yoksa tunik ve eşarp mı?

En iyisi birlikte karar verelim hangisi olsun ? kimin olsun?

30 Haziran akşamına kadar yorumlarınızı bekliyorum.

Katılmak için ne yapmanız gerekiyor?

Öncelikle izleyicim olun

yorumlarınızı bırakın ( ee tabi hangisi olsun seçiminizi mutlaka belirtin)

blogunuz varsa duyurun yoksa mutlaka mail adresi ad soyad yazın

işte bu kadar.....

son katılım 30 haziran 2010 saat :22 00

Şimdiden katılan herkese teşekkür ediyor ve bol şans diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder