16 Mart 2010 Salı

http://kacmazfirsatlar.blogspot.com/2010/03/siki-durun-nefis-bir-lezzetle-geldim-bu.html


SIKI DURUN NEFİS BİR LEZZETLE GELDİM BU KEZ:))

Buyuk kucuk herkes buraya...
Sizleri harika bir lezzetle tanistirmak istiyorum. Artik cocuklarimiz sut icmeye can atacaklar, hem eglenceli, hem de lezzetli pipetlerle...

Artik marketlerde raflarda gorebileceginiz bu urunleri mutlaka denemelisiniz.




evet sutunuzu nasil alirsiniz?:) Bakalim sute itiraz eden minikler sipahhlara da itiraz edebilecekler mi?

Simdi sıkı durun, firma sahibimiz izleyicilerimden 5 kisiye bu urunleri hediye edecek, eger o sansli benim diyorsaniz;
oncelikle izleyicim olacaksiniz,
sonra siteyi ( http://www.sipahh.com.tr/ ) ziyaret edip inceleyeceksiniz.
Eger blog sahibi iseniz blogunuzda resimlerle birlikte postu yayinlayacak ve linkini yorum olarak paylasacaksiniz. Sadece link yayinlamanizi istemiyorum.
ve 23 mart sali aksamina kadar katilmis olacaksiniz:)
Bu nefis lezzeti denemek icin acele edin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder