6 Nisan 2010 Salı

Beko Easy Epilasyon Aleti (Şarjlı) --hediye--

Beko Easy Epilasyon Aleti (Şarjlı)

Özel Ayarlanmış İkiliDisk Sistemi İle Hızlı 

- Daha Az Acı Veren Epilasyon.


- Dönüşte 30 cımbız Hareketi.


- Çift Başlığı ile Hızlı Epilasyon İmkanı.


- 14-16 saat Batarya Şarj Süresi.


- 30 dk Çalışma Süresi.


- 2 Kademeli Hız Ayarı.


- Şık Saklama Çantası ve Temizleme Fırçası.



Sonunda bende blog'landım :) izleyici kitlem artsın ve çok güzel kampanyalara bir an önce başlayalım diye ilk hediyem benden olsun istedim umarım blog'umu ve hediyemi beyenirsiniz :)
Gelelim şartlara ..:)
Blogumun izleyicisi olmanız, varsa kendi blogunuzda kampanyama yer vermeniz ve tüm katılımcıların facebook sayfasında kampanyamı duyurmalarını istiyorum :)
Tabiki en önemli olan şeyi atlamayalım yorum evet mukakkak yorum bölümlerinde facebook ve bloglarınızda yayınladığınız linkleri eklemeyi unutmayın lütfen, yoksa katılımlarınız geçersiz sayılacaktır..
Tüm izleyicilerime bol şans diliyorum umarım beni ve ilerdeki yapacağım güzel kampanyaları seversiniz :)
100. İzleyiciye ulaştığımızda çekilişi random org. ile yapıcam..
Not:Kazanan kişi kargo bedelini kendisi karşılayacaktır..







  BÖYLE YAZMIŞ ARKADAŞIMIZ .LİNK İDE BURDA  TIKLAYIN:


http://sihirlisepetim.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder