3 Nisan 2010 Cumartesi

http://dikissepeti.blogspot.com/2010/03/bu-ciciler-sizin-olacak.html#comment-form#ixzz0k32hfZhm

Önceki yazımda blogumun doğum gününü kutlamıştık hep birlikte, güzel dileklerinize çok teşekkür ederim. Bir elişi blogunun doğumgününe böyle hediyeler uygun olur diye düşündüm. Günlerdir çalışıp, sizler için bu hediyeleri hazırladım. Umarım beğenirsiniz.

Sizler için yastıklar hazırladım. Çünkü şimdiye dek en çok yastık yapmışım. Yastıklarda beni en çok anlatan, en sevdiğim temaları kullanmak istedim. İşte ortaya çıkanlar...



İlk yastığımda yelkenli var. Kenarları da flamayı andıran kumaşlarla süslü. Bu yastığımız "yelkenli"...



İkinci yastığımda sevdiğim iki şey bir arada; kalp ve yo yo. "Yo yo'lu kalp".



Son yastığımda ise aplike kalpler var. "İki kalp".

Vee... Bu yastıklar size nasıl ulaşacak? Hediye konusundaki genel kuralları ben de uygulayacağım:

1. "dikiş Sepeti"ni izlemiyorsanız izlemeniz gerekiyor.
2. Bu yazıya yorum bırakmanız gerekiyor.
3. Kendi blogunuzda "dikiş sepeti"nin linki ile birlikte bu olayı duyurmanız gerekiyor.

Hediye çekilişini 10 Nisan'da yapacağım. Şimdiden herkese bol şans diliyorum.

Hepinizi çok seviyorum...

Devamı: http://dikissepeti.blogspot.com/2010/03/bu-ciciler-sizin-olacak.html#comment-form#ixzz0k45eI7lR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder