14 Nisan 2010 Çarşamba

mor kelebekten hediyeler

14 Nisan 2010 Çarşamba


Cıvıl cıvıl cıvıldıyorum gene.

Hazır doğum günüm yaklaşıyorken hep ben mi hediye alcam mantığı ile hediyeleri bu sefer ben vermeye karar verdim :)))

Sizlere Resimde gördüklerinizden oluşan bir paket hazırladım.

Hediyeler;

* Avon duş jeli
* Flormar allık
* Flormar ruj
* Avon tırnak bakım parlatıcısı
* Clinique yüz yıkama jeli
* Blistex kavunlu dudak balm
* Dior nemlendirici (minik boy)
* Dior göz çevresi kremi (minik boy)
* Dior gece kremi (minik boy)
* Estee Lauder Fondöten (sample)
* Taşlı incik boncuklu cep telefonu kılıfı.
Not: Ürünlerin hiç biri kullanılmamıştır...

Şimdiii gelelim şartlarımıza... :))

BU HEDİYE KAMPANYASINA KATILMAK İSTİYORSANIZ YAPMANIZ GEREKENLER;

1. ÖNCELİKLE BLOGUMUN SOL ÜST KISMINDAKİ ''İZLE'' KUTUCUĞUNA TIKLAYIP BENİ İZLEMEYE ALMALINIZ.

2. BLOG SAHİPLERİ; BLOGLARINDA HEDİYE KAMPANYAMI BAHSETMENİZ.

3. HEDİYE KAMPANYASI POSTUMA KATILIM YAPARKEN BLOGUMLA İLGİLİ OLUMLU YA DA OLUMSUZ HER TÜRLÜ GÖRÜŞÜNÜZÜ İÇTENLİKLE BELİRTMENİZ.

4.BLOGUNUZ YOKSA İSİM SOY İSİM VE MAİL ADRESİNİZ İLE KATILIMDA BULUNMANIZ.


HEPSİ BU KADAR... :)

ŞİMDİYE KADAR HEDİYELERİM BLOG SAHİPLERİNİN OLDU AMA BEN BLOGU OLMAYANLARIDA HEP DAHİL ETTİM.
BLOGU OLMAYAN ARKADAŞLARIMIN DA KAZANMASINI ÇOK İSTERİM.

EĞER KAZANAN BLOG SAHİBİ OLURSA TEKRAR Bİ ÇEKİLİŞLE BLOGU OLMAYAN BİR ARKADAŞA KÜÇÜK BİR HEDİYE DAHA GÖNDERMEK İSTİYORUM...

SONUÇLARI DOĞUM GÜNÜM GECESİ YANİ 14 MAYIS 2010' DA RANDOM.ORG ARACILIĞI İLE DUYURCAM...

HERKESE BOL ŞANS DİLİYORUM VE KAMPANYAMI BAŞLATIYORUM.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder