26 Nisan 2010 Pazartesi

YENİ HEDİYELER GELDİ






       Network Marketing sistemi ile bence bu alanda bomba etkisi yaratacak 'İLK' ve 'TEK' firma 'Farmasi' olacak.

        Daha öncesinde sizlere bahsetmiştim.Çok yakında bir sürprimiz olacak size ama ne olacağını bende bilmiyorum demiştim ve inanırmısınız hala bilmiyorum :)

         Farmasi Kozmetik aranızdan 3 kişiye Sürpriz bir hediye paketi hazırladı.İçeriğini bende bilmiyorum.Ama biraz ip ucu versem sanırım bana kızmazlar...



              SADECE TEMSİLİ ÜRÜNLERDİR....Sitelerindeki ürünlerden sadece bir kaçı.Büyük ihtimal size gelecek olan paketler bu tarz ürünlerden oluşacak :) Hımmm...Bi düşünelim yada böyle bi paketmi?.




            Ben network Marketing sistemi ile çalışan çok firma gördüm,böyle firmalarla çalıştımda ama size dürüst olayımmı?.Ürün yelpazesi bu kadar geniş olan bir firmayı ilk kez görüyorum,duyuyorum ve tanıyorum...Dediğim gibi bu sektöre bomba gibi düşecek bir şeyler oluyor.Merakla bekliyorum.Herksesinde beklediğini biliyorum.Hadi gelin bu 3 hediye paketi ne yapılırda kazanılır ona bi bakalım;






           KAMPANYA KATILIM KOŞULLARI

*www.farmasi.com.tr sitesini inceleyin (Yapım aşamasında)
*Kampanyamızı Facebook,Blogger vs.. gibi bir kişisel paylaşım hesabında duyurun (Yoksa canınız sağ olsun)
*Buraya bırakacağınız yorumda hem kampanyayı paylaşım linkini hemde site ve firma hakkındaki düşüncelerinizi belirtin.


            KAMPANYAMIZ 28 NİSAN ÇARŞAMBA GÜNÜ SONA ERECEKTİR.TOPLAMDA 3 KİŞİYE SÜRPRİZ HEDİYE PAKETİ GÖNDERİLECEKTİR.KARGO ÜCRETİ ÖDEMEYECEKSİNİZ (SİZ SORMADAN BEN SÖYLEYEYİM DEDİM)

              Gökhan Bey'e ve Farmasi Kozmetik'e sonsuz teşekkürler.Bol şans herkese....

 LİNK:

http://enguzeliburada.blogspot.com/2010/04/yeni-bir-dev-geliyor-demistim-3-kisiye.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder