13 Nisan 2010 Salı

blog arkadaşımız tuana ve güzel hediyeleri

Uzun zamandır, güzel bir hediye kampanyası yapmayı düşünüyordum, Ancak hediyeler konusunda bir türlü karar vermemiştim.Bloglarda verilen hediyeler genelde kozmetik ürünleri olduğu için ben farklı bir hediye de eklemek istedim.1 kişi yerine 2 kişi bu hediyeden yararlansın diye diğer hediyeyi de kozmetik ürünlerden seçtim.:) Çam sakızı çoban armağanı..Umarım beğenirsiniz...

Hediyeler:

1 kişiye Braun Mr 4000 Hc 450W Blender & Rondo Seti


1 kişiye de Kahverengi ve Siyah olmak üzere 2 renk Max Factor Maskara.

Ayrıca blender ve Mascaraları kazananlara istedikleri renklerde, yaptığım taçlardan hediye edeceğim.



Hediyeli etkinliğime katılmak için, yapılması gerekenler her zaman ki gibi klasik;

*İzleyici olmak,
*Blogunda etkinlikten bahsederek, bahsedilen linki buraya yorum olarak bildirmek,
*Blog sahibi olmayanlarda, izleyici olarak katılım yapabilirler tabiiki.Veya farklı bir forumda, site de kampanyayı duyururlarsa onun linkini de yorumlarına ekleyerek, +1 çekiliş hakkı kazanabilirler.
*Blog sahipleri haksızlık olmaması açısından +1 çekiliş hakkı kazanacaklardır.
*Bir ricam daha var; Katılım yaparken, Blogum hakkındaki düşüncelerinizi de (olumlu yada olumsuz) yorumlarınız ile belirtirseniz sevinirim :)

Hediyelerin gönderiminde kargo ücretinin bana ait olduğunu belirtmeme gerek yok sanırım.Çünkü adı üstünde "hediye" Tabii ki bütün ücreti ben karşılayacağım.Çekiliş Random.org aracılığı ile yapılacaktır.Ancak random'u istemeyenler olursa farklı şekilde de yapabiliriz.

Bitiş Tarihi:26.04.2010

Herkesin katılımını beklerim..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder